فراه نما

فراه نما
دینی, علمي، فرهنگي، سياسي و....  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فراه نما و آدرس farahnama.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نوشته: سید مسلم حسینی

برادر جوان!
آيا خودت رامي شناسي؟ آيا  از کرامت و عزتی که الله متعال به تو ارزانی داشته با خــبر هستـی؟ بزرگي و عــزت خويش را در چه مي داني؟

تو ازسلاله ی بهترين و شريف ترين انسان ها و از سلاله ی نيكو سيرت صحابه هستي! تو از نواده گان علي بن ابي طالب، اسامه بن زيد، عبدالله بن عمر و مصعب بن عمير رضی الله عنه  هستي.
تو كسي هستي كه پرچم عزت را بلند و خودت را فداي دين نمودي.

توكسي هستي كه پرچم توحيد را در جهان بلند نمودي.
توكسي هستي كه به طاغوت هاي جهان درسي دادي كه بعد از چهارده قرن هنوز آن را فراموش نكرده اند.

پس مواظب باش كه امروز بعد از مدت ها به سراغت آمده اند. همان گونه كه تو ايشان را حلــقه به گوش كــردي امروز مي خواهند تو را غلام حلقه به گوش كنند اما مي دانم كه تو اگر ارتباط خود را باالله تعالی محكم كني هرگز در برابر اين پشه ها شكست نمي خوري و در برابر مکر و نیرنگ آن ها مقاومت مي كني پس فرصت مده كه به هدف پليد شان برسند. زيرا اگر تو را گمراه كردند، در جامعه زهري را پخش كرده اند كه پاد زهرش پيش هيچ طبيبي نيست.

اگر واگر خواستند با پرتاب کردن تیرهای زهرآلود شان بر قلب و ذهنت، تو را گمراه كنند؛ پس ارزش و مقامت را درك كن و در برابر تیرهای گمراهی از سپر تقوا کار بگیر و از نعمت جوانيت در برابرآفريده گار جواني سپاس گزار باش؛ جـوانيي كه سراسر مردانه گي و غيرت و سرشار از سخاوت و شجاعت است. اگر سپاسگزاري كردي الله متعال در آن افزايش مي دهد و اگر ناسپاسي كردي عذاب او تعالی سخت است.

پيامبر بزرگوار اسلام صلی الله علیه وسلم  مي فرمايند: »در روز قيامت به انسان اجازه داده نمي شود كه پايش را از جا تكان دهد تا اين كه چهار سوال از او پرسيده نشود. يكي از اين چهار سوال در مورد جوانی است. این كه جوانيت را در چه راهي فرسوده كرده اي؟« (ترمذی)

وسپاس گزاري به اين معني است كه پيـرو دستــور الله جل جلاله  باشی و برنامه ی زنده گي ات طبق قانون الهی باشد و اين كه از دعوتگران دين الله حمايت كني.

برادرم! از اوقات جوانيت استفاده ی نيك به عمل بياور. در جوّ عبادت الله متعال، اوقات خود را سپري كن زيرا جواني كه در عبادت الله نشو و نمو كند الله تعالی او را در روز قيــامت؛ روزي كه هيچ سايه اي جز سايه ی عرش الهی نيست، در زیر سایه ی عرش خویش قرار مي دهد. پس خودت را در زير سايه ی عرش الله جل جلاله  قرار بده و در تلاش اين باش كه از گناه دور وگريزان باشي و اگر خداي نا خواسته مرتكب گناهي شدي سريعاِّّّ توبه كن زيرا هيچ چيز در نزد الله تعالی از جوان توبه گار محبوب تر نيست؛ پس خود را از جمله ی بنده گان محبوب او تعالی قرار بده.

خلاصه اين که اگر به اين آيه مباركه:
(وَالَّذِينَ آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ أُولَئِكَ أَصْحَابُ الْجَنَّةِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ) (بقره/82)
»و كساني كه ايمان آوردهاند و كردار پسنديده و افعال شايسته انجام داده اند؛ اينان اهل بهشت بوده و جاودانه در آن خواهند ماند«.‏

عمل كردي ازگروه بهشتيان هستی! حالا به اعمالت نظر بیانداز و ببين كه از كدام گروه هستي؟!
تقديم به جواناني كه گنجينه وخزانه ی گرانبهاي جامعه هستند.
در شتــاب عمــر، فردا ها همه ديروز شد
نا رسيده نو بهاران فصل تابســتان گذشت

najm.af



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, ] [ 5:33 PM ] [ بريالي محمدي ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

((به وبلاگ من خوش آمدید)) برای يك بار پريدن، هزار هزار بار فرو افتادم. ::: ::: ::: هیچ انسانی دوست ندارد بمیرد، اما همه آنها دوست دارند به " بهشت " بروند... اما ای انسانها... برای رفتن به " بهشت " ... اول باید مرد. ::: ::: ::: ::: ::: ::: هيچ وقت رازت را به کسي نگو. وقتي خودت نميتواني حفظش کني چطور انتظار داري کسي ديگري براي شما راز نگهداره. محمدي محصل دانشكده طب در کشور ترکیه-آنکارا Mohammadi studying Medicine College in Turkiye-Ankara WWW.Farahnama.loxblog.com
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 1299
بازدید کل : 4729
تعداد مطالب : 228
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت



تماس با ما

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


Pichak go Up

.

.

.

<-PollName->

<-PollItems->

قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
(بهترین لینک باکس)

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ